HTML

abrakadabra

Ilyen név csak nincs. Nincs még egy olyan őrült, aki így nevezné el a blogját. Remélem. . A blog célja az lenne, hogy hátha nekem is jobb lesz, ha leírom, mi volt egy nap, úgy nagy vonalakban. Legalább lesz egy kis nyugim, ahogy végiggondolom a napot. Előbb-vagy utóbb úgyis véget ér a dolog, ha nem lesz rá időm, vagy kedvem hozzá. Remélem utóbb.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011-09-12, hétfő, az első nap. (de a második héten. Ördögi és megtévesztő)

2011.09.13. 20:40 adam1224

Már gondolkodtam rajta, hogy valami napló-szerűséget vezetek. Nem tudom pontosan mi okból - szívesen leírom, hogy mi történt velem ma, és ismerősöket valós időben ezzel terhelni elég sok lenne. Másrészről, hátha átláthatóbbá válnak egyes dolgok, vagy később csak nevetek a mostani problémáimon. Vagy visszasírom őket.
Hat órakor kelés, 4-5 óra alvás után. Ébredés, zuhany, kávé, biokémia labor. Már most tisztára úgy érzem magam, mint vizsgaidőszakban, pedig ez még csak a második hét első napja. Vígasztal, hogy -ahogy Viki is felhívta rá a figyelmemet - tulajdonképpen szerda 7-kor véget ér a hét. Hát igen, legalább ennyit profitálok az egyetemi napokból. Már csak egy jó fej emberre van szükség, aki tisztességgel végigjegyzeteli a 3 óra FIR-t és még oda is adja a jegyzetét... Ez talán mégsem lesz olyan könnyű dolog, mint elsőre reméltem.
Mai program: biokémia labor, fehérjék kimutatása - délig. Utána fényképész, KTH  pedig szokás szerint nincs nyitva hétfőn, a diákigazolvány várat magára. Szépen leszünk, ha sotéra nem enged be egy kötözködő biztonsági őr.
Megvolt a labor - a sok lehetséges gonosz beugrókérdés helyett teljesen emberit kérdezett Zsuzsi, és jól is írtam le a választ - első labor sikeres. Órai munka is megvolt bőven, mondjuk az megjegyzésre érdemes, hogy Andi szívesen csinál bármit, hogy ne "unatkozzon", de a precízebb dolgokból inkább kimaradt. A jegyzőkönyv nem tűnik vészesnek, a Student-faktoros rész kicsit zavaros, de hát valami újat is tanulni kell, nem igaz?
 Meglepetés meglepetés hátán - labor élvezetesebb volt, mint hittem, könnyebb is, sikerült emberi formájú igazolványképet csináltatnom, és még a KTH is nyitva van.
Holnapi BIM laborra kell összekapnom magam. "gepárd csoport. Komolyan, mindenhol G vagy H csoportban vagyok. Lehet hogy magyarosítanom kellene Ghucira... vagy Varghára. (ez a konyakos..vagy mi a halállal töltött tojás nem lesz jobb, ha egy újat eszek, csak rosszabb :S  meg a ledobóba.)
90 (!!) Ft befizetése után a KTH-ban adnak új ideiglenes diákot, így legalább lesz egy érvényes papírom, aminek a számát nem fogom felírni a bérletre :D
Előbb-utóbb úgy is megunom, hogy ennyit írjak minden nap, meg nem is lesz rá alkalmam, hogy napi 2-3x jegyezzek fel dolgokat, de addig is..miért ne?
Délután segítettem Évinek költözködni-pakolászni, és összeszedtem Ritustól az Eragon második részét - A legelső címmel. Remélem lesz ugyanolyan jó, mint az első volt.
Este végül nem történt semmi - ültem a gép előbb, és random oldalakat nézegettem BIM tanulás helyett, majd - miután mindenki, akivel beszélgettem - itt hagyott, valamikor fél 1 felé lefeküdtem aludni. Ha nem tévedek nagyot, talán nem történt más érdekes délután.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://refraktometer.blog.hu/api/trackback/id/tr883225241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása