HTML

abrakadabra

Ilyen név csak nincs. Nincs még egy olyan őrült, aki így nevezné el a blogját. Remélem. . A blog célja az lenne, hogy hátha nekem is jobb lesz, ha leírom, mi volt egy nap, úgy nagy vonalakban. Legalább lesz egy kis nyugim, ahogy végiggondolom a napot. Előbb-vagy utóbb úgyis véget ér a dolog, ha nem lesz rá időm, vagy kedvem hozzá. Remélem utóbb.

Friss topikok

Címkék

Archívum

az év #1 random álma

2011.09.28. 14:59 adam1224


Sok idő eltelt, mióta utoljára ide írtam. Néha eszembe jut, de nem tűnik túl érdemlegesnek, meg bennem van az, hogy azért túl sokat nem kellene megosztani, valamilyen formában még vissza fog ütni.A tegnapi nap...hát, nem fogom nagyon szépíteni, de nem volt jó. Bim laborban majdnem elaludtunk, annyira unalmas volt, és kaptunk valamiféle itthon megoldandó feladatot, amiből kell majd jegyzőkönyvet írni, és szerintem fogalma sincs senkinek, hogy mit is kellene csinálni vele.

Este voltam gyűlésen, de teljesen értelmetlen volt, nem volt olyan információ amit ne tudtam volna, vagy érdekelt/érintett volna, + többen észre se vették, hogy egyáltalán ott voltam. Este megittam egy üveg bort, utána kicsit jobban éreztem magam :)   reggel utána kis fejfájás, de percek alatt elmúlt.


Úristen, visszagondolva nem semmi álmaim voltak. Az elsőhöz valamiért nagyban kapcsolódott a víz és a jég - legalábbis arra emlékszem, hogy jéghegyek tövében vékony kis peremen egyensúlyozva haladtam, miközben gyilkos bálnák ugráltak föl utánam. A legmeredekebb része az volt, amikor egyik ismerős biztatására ráugrottam a sokadszorra is megjelenő bálna orrára (valami ámbráscet-féle lehetett, mert laposabb orra volt), és az bekapott, és a szájában tartva vitt biztos helyre.  Erre emlékszem, még álmomban is meglepődtem, és nem kicsi elhatározás kellett hozzá, hogy megtegyem. Amúgy meg fura volt, mert olyan csata-hangulata volt az egésznek, és amikor a többiekhez kerültem, akkor olyasmi érzésem volt, hogy ha megvagyok, akkor tudjuk vezetni a a csapatainkat. De hogy milyen csapatokat milyen ellenség ellen, azt nem tudom.  Az a része is fura volt, amikor hallottam egy jegesmedve gondolatait, miszerint de jó is lenne egy bálnát elkapni, mert milyen finom lehet, én meg csitítottam, hogy nem kellene miatta egy egész bálnának meghalnia...   Tiszta Eragon.

Másik álmomból ébredtem, kb. Egy nagy, vidéki házban laktam. (angol vidék-szerű - zöld fű, dombok-hegyek, nem is igazi falu, hanem egymás mellé keveredett pár ház.) Volt egy játszótársam, egy nagyjából korombeli lány (valószínűleg "szomszéd" lehetett, de az álmomban csak a saját- egy egy másik szomszéd háza szerepelt). Átmásztunk az említett szomszéd kerítésén és a nyitva hagyott ajtón át be a házba - hogy pontosan mit kerestünk ott, nem tudom. Valami olyasféle érzés maradt meg, hogy kutatás, kincskeresés, kíváncsiság. Ő kutatott, én meg föl-alá mászkáltam, felmérni a terepet, és vigyázni a házra, nehogy megjöjjön a tulaj.Egymás után kétszer kinézve az ablakon 1, majd 3 autót is láttam (visszagondolva parkolásképtelen állapotban, de mindegy) és megjött a tulaj. A csaj valahogy eltűnt közben, én meg elég szerencsétlenül hoztam össze a dolgokat, egy korlát-léccel sikerült hátrafelé 1-2 szintet zuhanni. (nagy ház :D ) Onnan valamiféle folyosón keresztül egy üres terembe jutottam, aminek a falán vízszintesen álló fém rácsok voltak - ideális arra, hogy visszamásszak. Egész jól is ment a dolog, amíg ilyen felülről lefelé visszahajló fém cuccok nem voltak felül, amitől elvileg nem lehet kimászni. (most jön az, hogy It's a trap!) És tényleg. A tulaj kegyesen fel akart ajánlani valami olyasmit, hogy "elfelejti" ezt a kis incidenst, de tanár, vagy suliban dolgozik, nem tudom.. Szóval jó lenne, ha valamiféle előadást tartanék az osztálynak, és ez nekem is nagyon, nagyon jó lenne. (asszem ez volt..)  Erre reagálva emlékszem, hogy egy félmosoly keretében letéptem és összegyűrtem az egyik ilyen fémlapot (közben megvágtam a tenyeremet vele), egy másikba kapaszkodva pedig simán átlendültem fölötte, és kijutottam. Helyszín záróképe, ahogy az ajtóból kilépve jobbra fordulok,  a világoszöld festéken egy 50Ft-osnyi vérfoltot hagyok, és nyakamat behúzva futok elfelé, hogy meg ne lássanak.
Majd keresem a lányt, aki észre se vesz - ez az a pont a sztoriban, ahol előkerültek a varázspálcák (fura...), és varázslattal teremtett neki való játszótársat.. Közben még mindig tartottam tőle, hogy követnek a háztól, úgyhogy a régi játszó/búvóhelyre mentem - egy omladozó, mohás beomlott kútba. (amikor kimásztam belőle, emlékszem, hogy feltartott karral meg tudtam fogni a peremét, úgyhogy nem volt túl mély.) Végén még megmaradt, hogy düh, meg ki tudja mi (csalódottság?) hatására egy igencsak szép villám-nyalábot lőttem ki a látóhatár felé, meg hogy pár dolog hamuvá is vált, amit érintett.  (kíváncsi lettem volna az álom folytatására, itt ugyanis egy olyan számítógépes játékokból jelentek meg effektek és dolgok, amik nem is tudom miből vannak, illetve már hetek óta nem is játszottam)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://refraktometer.blog.hu/api/trackback/id/tr983262758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása