HTML

abrakadabra

Ilyen név csak nincs. Nincs még egy olyan őrült, aki így nevezné el a blogját. Remélem. . A blog célja az lenne, hogy hátha nekem is jobb lesz, ha leírom, mi volt egy nap, úgy nagy vonalakban. Legalább lesz egy kis nyugim, ahogy végiggondolom a napot. Előbb-vagy utóbb úgyis véget ér a dolog, ha nem lesz rá időm, vagy kedvem hozzá. Remélem utóbb.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.09.23. 09:21 adam1224

Volt minden az elmúlt (több mint) 1 hétben. A laborokat, beugrókat sikerült túlélni, biokémia labor egész ígéretes, irodalmazási témának is olyat kaptam, ami érdekes/érdekel is.

Egyetemi szinten viszont majdnem biztos, hogy problémák lesznek, alig tudom magam kipihenni, kedden már azért nem mentem be mikro- és makroökonómiára, mert biztos, hogy elaludtam volna a 4 óra alatt. Mint ahogy szerdán délután elaludtam a kemény 1 órás szünetemben a szobában, és egy órát teljesen, egy másiknak a felét átaludtam. Remek.

Kedv? Mint ha gólyatáborban lennék. Le-le-lefelé tart, kitartóan.Önjelölt pszichológusaim (majdnem pszichopatákat írtam) csak megerősítenek benne, hogy önbizalom és önértékeléstől mentes, örömet és boldogságot talán távolról ismerő emberke vagyok. Nagyon jó, ettől sokkal jobban érzem magam. (NEM)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://refraktometer.blog.hu/api/trackback/id/tr663247750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása